tisdag 23 september 2014

Skickat in visumansökan!!!:)

Efter flera månader av slit är vi äntligen klara med våran visumansökan!
Wow! Det har varit frustrerande och många gånger har jag kännt för att ge upp! Men nu är det inskickat och förhoppningsvis har vi gjort allting rätt så vi slipper få tillbaka den!
Jag vill aldrig mer se den!! :)
Men gör man ett litet fel, glömmer en signature eller glömmer att fylla i något så får man tillbaka den.
Dubbelcheckade typ hundra gånger men det är så lätt att missa något bland alla papper!
Tre mappar blev det. Vår ansökan är liten mot det flesta jag sett på internet men förhoppningsvis har vi alla bevis vi behöver för att visa att vårt förhållande är på riktigt! 


Nu väntar 11 månaders av väntan (förhoppningsvis går det snabbare!) innan jag förhoppningsvis får mitt uppehållstillstånd i Kanada! :)

Annars då, vi har haft sommarväder här.
25-30 grader. Inte illa så här i mitten-slutet av september! 
Men hösten börjar hitta hit, träden börjar bli gula och röda.
Nelson är jättefint på hösten med alla färgerna på träden så lite ser jag faktiskt fram emot det!


1 kommentar:

  1. Hoppas att du inte behöver vänta så länge på ditt visum! Det är med blandade känslor som vi säger så. Det är sååå långt borta från oss men huvudsaken för oss är att du trivs och är lycklig. Mår du bra så är vi lyckliga!
    Love you!
    Kramar till er båda från mamma och pappa

    SvaraRadera