onsdag 11 juni 2014

Hemmafru

Hej allesammans!

Eftersom jag inte får jobba är jag lyx-hemmafru nu!
Inte lika lyxigt som housewives of NY eller LA men lite lyxigt är det allt. Sitta i solen och dricka vin. I like.

Men lite tråkigt är det allt så nu har jag börjat pyssla! För tid har jag ju gott om!

Mitt senaste (och första) projekt är att fixa till en ful byrå till en fin byrå:)


Så här ful såg den ut!
Nu har jag slipat den så den är redo för färg!
Slipat som en galning:)
Vit och fin ska den bli.. Handtag ska sättas fast O'yeah!
Redan finare än innan och är ett bra tidsfördriv!:)

Idag var årets första marknad på Baker Street. Älskar marknader! Så mysigt att bara traska runt!
Träffade mina australiensiska vänner, Tegan och Jody, från Whitewater så det var trevligt! 
Kyle har äntligen återvänt till jobbet. Bra för vår ekonomi men tråkigt för mig.
Annars jobbar han för fullt med sin nya bil han ska sätta in en ny motor i.
Förhoppningsvis funkar den snart så vi kan åka och campa i den! Yay!
Yep, så ser det ut. Glad att det inte är mitt projekt!

Idag tog jag min nya bil ut på en provtur!
Funka finfint!
Lilla gubben. Namn? Hjälp!
Puss hej

5 kommentarer:

  1. Räknas det som jobb om du köper fula ting och gör dom fina och sen säljer de? 😉 Vill Skypea snart med dig! Kram Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, de blir nog inte så fina så jag kan sälja dom! Men tillräckligt fina för oss!
      (inte så svårt vi är ju inte så kräsna, haha)
      Jaaaa, skype snart! När kan du? Jag kan typ jämt! Men bäst måndag-fredag morgon (kväll hos dig) för K jobbar så jag är ensam!

      Radera
    2. Ikväll då kanske? ?!! Ska på lönningspils men borde vara hemma vid 21. Går det? :)

      Radera
  2. Bra att du hittar sysselsättning, att bara göra ingenting kan inte vara kul i längden. Hoppas att du snart får ditt visa så du kan börja jobba och få lön.
    Kram mamma och pappa

    SvaraRadera
  3. sv: jaha ne dem kollade jag aldrig upp tror jag. Hm. Får nog kolla upp det om jag stannar här! :) just nu funkar det eftersom jag ändå itne har nån att ringa. haha

    SvaraRadera