fredag 20 juni 2014

Glad midsommar!

Hoppas ni har en fin midsommar hemma i Sverige!
Här i Kanada firar vi ju inte midsommar så just idag önskar jag att jag var hemma!
Har inte firat midsommar i Sverige sen 2007 tror jag så jag är van att se alla fina somriga midsommarbilder hemifrån!

Här är det iaf varmt och skönt så jag ska inte klaga för mycket:) till helgen ska det bli runt 30 grader! Äntligen!
Canada day är kommer upp snart, 1 juli hoppas det är lika varmt och skönt som förra året:)
Annars har det blivit mycket VM-fotboll. Saknar Zlatan:)

Hej sålänge!

3 kommentarer:

  1. Glad midsommar! Så himla fint det ser ut där :)

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder! Härligt med sol och värme!
    Du får införa midsommarfirande i Canada!
    Kram mamma och pappa

    SvaraRadera
  3. Glas midsommar!!!! Va är de för liten otäcking på sista bilden?
    /sis

    SvaraRadera