fredag 10 maj 2013

USA imorgon!!

I morgon är det äntligen dags att komma iväg och aktivera mitt working holiday visum!
Tidigt i morgon åker vi över gränsen. Troligtvis åker vi till Spokane så jag kan shoppa lite och vi kanske även stannar över natt. 
Vi får se, Randy ska köra så det är upp till han.
De har tydligen ett stort shoppingcenter där så de då kanske jag kan skaffa lite sommarkläder vilket jag har ont om! 
De har bl.a. H&M och Forever21 där så jag kan förhoppningsvis hitta lite billig skit :)
Ser fram emot att komma iväg lite! Hade ju helst velat att det bara var Kyle och jag men man kan ju inte få allt man vill.

Kyle jobbar alldeles för mycket, just nu är alla (de två andra) som jobbar för Randy skadade så därför får Kyle och Randy slita ihjäl sig. Ofta de åker hemifrån sju på morgonen och kommer hem sent runt sex halv sju. Och då är Kyle trött och supergrinig som han blir när han är trött. Så just nu är han inte så rolig att umgås med :) han håller ju på att "lära" sig att ta över företaget så jag antar att det är så här det kommer vara på sommarhalvåret. Å andra sidan är han ju ledig vinterhalvåret så det jämnar väl ut sig. Jag hoppas verkligen vi kan komma iväg på vår Kanada roadtrip i September. Man vet aldrig, har de mycket att göra då så kanske inte.. Vi har hittade en minibuss vi vill ha så jag håller tummarna att ägaren vill sälja den billigt.. det är en gammal volkswagen hippiebuss. Hur söt som helst. Får vi den ska vi fixa så den blir hemtrevlig och har allt man behöver för camping. Vi vill inte sova i tält denna gången det har vi fått nog av :)

Hur som helst så han tog mig ut på en minidate. 
Glass på Dairy Queen som har supermumsig glass. 
Blir ännu godare när det är så varmt och så fint väder :) 
Sen åkte vi till Gyro Park, en mysig liten park på andra sidan ån med en fin utsikt därifrån kunde man se vårat hus och Nelson och solnedgången bakom bergen som var i vägen för solnedgången men det var fint iaf :) 
Att så små saker kan göra en så glad! :)




Nelson från en annan vy
Rastar Kyle i lekparken
Vädret är fortfarande på topp. Har inte sett ett moln på typ en vecka. Solen steker på rätt rejält. Det är ungefär 30 grader och väldigt väldigt varmt.
Hängde med ett gäng till playan för några dagar sen, riktigt varmt och gött. Kanske tillbringade lite för mycket tid där för jag har varit röd som en tomat sen dess. Nu börjar det övergå till brun som tur är :)

Taghum beach
Vem läser min blogg föresten? Verkar som det bara är mamma som läser. Vore kul med lite kommentarer så jag ser vilka som följer mig :)

3 kommentarer:

  1. Kul att du skriver och lägger upp bilder. Vi vet flera som läser bloggen även om de inte kommenterar.
    Ha en riktigt trevlig resa till staterna så ser vi fram mot nästa inlägg om ett par dagar!
    Kramar från mamma och pappa❤❤❤
    Hälsa Kyle!

    SvaraRadera
  2. Jag läser såklart/sis

    SvaraRadera
  3. Jag har borjat lasa din blogg! /Sara

    SvaraRadera