fredag 3 oktober 2014

Kommer hem:/

Biljetten är bokat.
Jag kommer "hem".

23 Oktober landar jag i Oslo. Stannar i Oslo till jul.
Jul "hemma" i Normlösa. Stannar till början av Januari.
Sen vad? Antingen hem till Kanada eller en sväng till Australien. Vi får se.

Tillbaka till IKEA 24 Oktober. Ska jobba ihjäl mig. Bara jobba, spara, jobba, spara.
Vill egentligen stanna här men det går ju inte så vi bestämde att det här är vad som blir bäst.
Även fast det inte känns så just nu. Men det är bara 2,5 månad. Förhoppningsvis går det snabbt.

Kommer flytta in hos min gamla kollega och vän Rita, och hennes två katter i hennes nyköpta lägenhet lite utanför city.
Hon är en ängel som låter mig stanna i gästrummet och bara betala vatten och el!
Så snällt! Så jag kan spara alla mina slantar:)

Kul är ju iaf att jag får fira Bosses första jul och att alla vänner kommer hem i jul! (Kanske?)
och att jag får se Annas lilla guldklimp Joen samt möta hennes karl Victor för första gången! Spännande värre!:)

5 kommentarer:

  1. Sååå kul att få hem dig över jul! Välkommen! Love you! Kramar från mamma och pappa

    SvaraRadera
  2. Hurra!!! Va kul! Bosse hälsar att han läääängtar :) /sis

    SvaraRadera
  3. Jaaaaaa!!! Joen längtar massvis efter att få träffa sin guldklimp Maria i jul <3 och Victor är väldigt nyfiken på mina bästa vänner som han fortfarande inte har träffat ;) ;) ;)
    Ååååå, vad jag längtar till jul nu!!! Puss puss /Anna

    SvaraRadera
  4. Australien!!! :)

    Sv: ja, jag längtar faktiskt riktigt mkt just nu!:) och verkligen att få spendera lite tid med min älskade också. Han jobbar hela tiden. hehe, men va kul att du ska hem också! Men synd att din kille inte ska med :/ men tur är det väl ändå att skype finns! :)

    SvaraRadera
  5. och just ja, nee det blir faktiskt tredje gången nu :) första gången var han bara i sverige 2 veckor så det räknas knappt. Men han var i Sverige när Zoey föddes osv också i knappt 4 månader, så nu blir det en sväng igen! Han jobbar bara sommarsäsong!

    SvaraRadera