tisdag 28 oktober 2014

Tillbaka

Efter en lång bilresa till flygplatsen, ett jobbigt hejdå och en ännu längre flygresa så kom jag tillslut fram till Norge.
Fick ett mail om att jag inte behövde jobba förrän på måndagen så det var bara att boka tåget hem till Normlösa så jag kunde vara med på lille Bosses dop!


Han har blivit så stor! Men fortfande lika söt!


Lilla Bosse skötte sig så bra så bra och jag fick äran att bli fadder till lilla sötnöten:)

Blev en snabbis hemma och efter en helvetes resa till Oslo där jag kom fram 5.00 istället för 19.00 som planerat. Jävla tågjävel.

Nu är jag tillbaka på jobb. Inte många kvar sen sist. Skittråkigt och mycket nytt. 
Bara två månader till! :)

2 kommentarer:

  1. Två månader går snabbt! Vi är glada att du kom hem till dopet o ville va fadder/gudmor till Bosse <3 /sis

    SvaraRadera
  2. sv: haha ja jag tänkte desamma! tänkte på dig! :)

    SvaraRadera