torsdag 18 juli 2013

Låt mig presentera -Frank!


Så det här är min fina blåa bil! 
Låt mig presentera Frank! (Kyle döpte han till det:)
Frank är en Toyota camry och är född 1992. 
Frank har över 250000 km men inga större fel.
Han är blå med lite rost härådär men äh vem bryr sig?
Frank är automat, har taklucka, fungerande AC vilket är mer än vad K's truck har :)
För $200 blev han min! 
K's pappas kompis son som sålde den eftersom den slutade fungera och han tänkte skrota den eftersom det blev billigare än att fixa den på verkstan.
Åkte till stället där alla kraschade bilar är och köpte en distributor vad det nu är, en ny baklampa eftersom den var krossad och lite plastdelar som fattades inuti. 
Nu har K fixat han och han går finfint!
För totalt $300 fick jag en bil som är mer än bra för mig!





Försäkringen var dock inte like kul. Nästan $500 för 3 månader.. Men det var ju inget vi kunde göra åt det. Måste ju ha en försäkring. 
Sponsring nån?? ;)

Vad tycker ni?? :)

1 kommentar:

  1. Så bra att du har fått en bil. Den verkar fin! Kör försiktigt!
    Kram mamma och pappa

    SvaraRadera