torsdag 19 december 2013

Snart jul!

Tlden går så himlans fort! Snart jul ju!
Häromdagen fick jag ett paket från mamma och pappa!
Ett paket med ljusstakar, tomtar och skumtomtar så nu har även vi fått det lite julmys! 

Och idag kom ett annat paket fullt med julklappar!
Så nu har vi en liten pakethög vi också!
Trodde vi skulle bli utan paket i år men tydligen tyckte tomten att vi varit snälla i år :)
Här är almanackorna jag gjort till Kyle och Randy.
Bara en liten ting men de behöver ju det till företaget så..:)

Idag jobbade jag mitt första skift ute.
Scannade liftkort och dagsbiljetter.
Hade på mig massa kläder så det var inte allt för kallt men efter åtta timma ute stillastående så blir man lite frusen ändå!
Roligare och konstigare som hände:
En av gästerna öppnade jackan och tog ut en grön liten fågel! Ja en fågel!
Han höll den sen över papperskorgen och fågeln bajsa och sen satte han tillbaka den inför jackan och stängde igen.
Hur sjukt är inte det? Haha :)

Efter jobbet åkte vi till Randys och vilade upp oss framför öppna brasan.
Varmt och skönt och myspys!
Speciellt i mina nya varma sköna tofflor jag fick :)

4 kommentarer:

  1. Du har väl inte tjuvöppnat julklapparna?!! :) /sis

    SvaraRadera
  2. Haha! Putte tyckte de va kul me fågeln o vill ha en sån i julklapp sa han nu 😂

    SvaraRadera
  3. Vad tyckte de om sina kalendrar? Vänta på en uppdatering här! :) /J

    SvaraRadera
  4. Vi väntar också på en uppdatering där vi får höra hur julen var och lite mer om hur det är på jobbet. Kram från mamma och pappa ❤️❤️❤️

    SvaraRadera