lördag 28 december 2013

Jul o så

Då var julen över.. Whoop whoop!
Var ledig måndag och tisdag så vi chillade bara. Skypeade folk hemifrån!
Öppnade julklappar från mamma och pappa, Karin och Putte!
Tack för allt! Vi är glada och nöjda!
Flygbiljetter hem (Yay! Förhoppningsvis ses vi i april!!!), varma gosiga sockar och lite annat smått och gott fick vi!
Även mina kära vänner hade skickat paket med svenskt godis (dubbel yumyum!) och en liten "småkompis"
Han följer mig överallt nu! :)


                                      

På kvällen blev vi bjudna på middag av Monique på övervåningen så där fick vi lite mer paket av henne och hennes mamma. Fick mer varma sockor, en matlåda och en tröja.

Jul firar man ju 25 december här och jag jobbade på dagen!
Alla verkar åka skidor på jul här! Hur mkt folk som helst!
På kvällen hade vi julmiddag hos Randy med Monique och hennes familj och lite andra vänner till dom.
Inte ett lika bra julbord som hemma! Saknade julskinkan, köttbullarna, revbensspjäll, julgröt, glögg, lussebullar och allt annat som hör julen till!
Men det var gott ändå med kalkon, potatismos och massa mer!
Så bytte Kyle, Randy och jag paket.
Jag fick en superfin jacka från Kyle.
En svart Burton skidjacka! Precis vad jag behövde för att hålla mig varm och snygg! :)
Av Randy fick jag ett par termobyxor så nu måste jag la komma iväg till skidbacken nångång snart!
Både K och Randy blev glada för sina kalendrar!
Väntar fortfarande på två av Kyles julklappar.. Dåligt av mig att inte få dom i tid. 

Andra julen i rad nu som min julklapp kommer sent.
Skärpning till nästa år! Lovar!
Stackars K, haha men den som väntar på nåt gott ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar