söndag 25 december 2016

God Jul och Gott Nytt År!

Hoppas ni allesammans haft en bra jul och ätit massa god julmat och varit snälla och fått massa paket:)
Här har jag haft fullt upp innan jul med två jobb. Ska bli skönt nu när julen är slut och saker och ting lugnar ner sig lite! 
Många paket under granen i år vi måste  ha varit snälla i år!:)

Efter att ha skypeat familjen på julaftonsmorgon så åkte Kyle, jag och Nikita upp på berget för att åka lite snowboard. 
Håller fast i ett rep och åker bakom Kyles truck. 
Kyle är duktig jag trillade hela tiden..
Snöade massa natten till julafton så det var massa snö! 
Kunde knappt se Nikita i all snö:)
Kvällen blev vi inbjudna till Tammy, Jordon Nygaard's mamma på sushi kväll! 
Såklart sä var Jordon och Alex där också.
Vi gjorde vår egen sushi! Mängder av sushi! Åt tills vi nästan sprack!!
Vi fick en fin saltsten lampa av Tammy i julklapp. 
Hon är så snäll! Lite som en extra mamma:)

På juldagens morgon öppnade Kyle, Nikita och jag våra julklappar eftersom det är juldagen då Kanada firar jul.
Fick massa fint!  
En hiking ryggsäck från Kyle som jag har kollat på länge! 
Ser fram emot många hiker i sommar så jag kan använda den:)
Fick även ett presentkort på salong av Kyle så jag äntligen kan gå och fixa håret!! Det behövs!!:)
Mamma och pappa skickade en hel hög paket bland annat två tröjor, strumpor, trosor, ansiktsmask och fina tovade ullbollörhängen som Frida Haugbak gjort. 
Annat jag/vi fick var choklad, kaffe, Bailys, vin, tvål och pesos.
Till och med Nikita hade fixat present till oss, av henne fick vi lakan:)

Helt klart ännu en bra jul! Förhoppningsvis kan vi fira hemma i Sverige nästa år:)

1 kommentar:

  1. God fortsättning till er i Nelson! Härligt att ni har haft en bra jul! Love you❤❤❤
    Mamma och pappa

    SvaraRadera