onsdag 8 januari 2014

Staff Christmas Party

I måndags hade vi personalfest för alla som jobbar på skidbacken.
Vilket är en hel del! Och mest ungt folk så det var livat!
Började kvällen med lite dricka hos Mackenzie, en av tjejerna som jag jobbar med.

Det var vi Tegan, en Australiensisk tjej som jobbar i köket och Sophia som också jobbar med oss. 
Drack champagne och snackade skit!
Sen gick vi till det riktiga partajet där vi fick buffé med kalkon och hela köret.
Supergött!
De hade pingisbord där så jag och några australiensare spelade pingis resten av kvällen innan vi avslutade kvällen på irländska baren Finleys med lite öl och biljard.
Kul kväll och kul arbertskamrater!
Kommer säkert göra om det snart igen! :)

Jag, Mackenxie & Tegan
Jag, Tegan, Mackenzie & Sophia

2 kommentarer:

  1. Så bra att du har fått hyggeliga arbetskamrater :) Prova skype nästa vecka istället? /J

    SvaraRadera
  2. Oj det var alldeles för länge sen jag läste här.
    Åååå vad mysigt å läsa om hur du har det <3
    Ta hand om dig. Saknar dig vännen!!! /Anna

    SvaraRadera