fredag 3 januari 2014

Gott nytt år!

Så blev 2013 2014!
Gott nytt år!

Vi hade en lugn nyårsafton.
Jobbade både nyårsafton och nyårsdagen så Kyle och jag gick ut och åt god middag innan vi åkte till Randys och spelade biljard resten av kvällen.
Blev lugnt eftersom James, Blaire, Reiko och Greg var fast på flygplatsen i Vancouver.
Flygen hit blir ofta inställda pga dålig sikt och med bergen runt om blir det för farligt att landa.
Lite synd att de inte hann hem men kanske tur det för jag var nog den ända på jobbet som inte var bakis! :)


Vi har fått massa snö uppe på berget senaste dagarna.. Ungefär 60cm på några dagar så det är supermycket folk. Basen är nu 150cm!
Även stött på lite svenskar däruppe! Kul!
Imorse när jag åkte till jobbet var det super isigt så jag åkte sidvägs ner för utfarten från huset men jag överlevde! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar