fredag 22 november 2013

Kallt!

Brrrr!
Nu har vintern hittat hit på riktigt! 
Himlans kallt!

                                              

Speciellt som lilla Frank (min bil:) inte har någon värme eller antifrost så jag får skrapa rutorna både utifrån och inifrån.
Och dessutom köra med fönstret öppet för att det inte ska imma igen.
Antar att det är det man får för $200 :)

Det är kallt men fint.
Har haft blå himmel och sol några dagar nu och det är så fint när man ser bergen med all snö på toppen!


Randy har varit iväg i veckan och jobbat så vi har vaktat huset.
Passade på att köpa ett biljardbord och satte upp det framför brasan i hans hus.
Sen bjöd vi in lite vänner och styrde upp en fest.
I slutet av kvällen hoppa vi alla i jacuzzin.
Grymt skönt att ligga och plaska under stjärnorna och dessutom med Nelsons bästa utsikt!
Inte helt fel :)


I morgon åker vi till Spokane över helgen.
Tanten på övervåningen åker så vi hänger med eftersom jag ändå är ledig.
Vi ska plocka upp nån del till bilen också så jag äntligen får värme! Behövs!

Hade utvecklingssamtal på jobbet idag!
De gillar mig, kallade mig superwoman och sa att de behövde fem till som mig men det är ju omöjligt :)
Ska även få löneförhöjning så jag kanske kommer över 70kr gränsen, haha nåt att se fram emot :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar