tisdag 21 april 2015

Äntligen vår!

Äntligen skiner solen, blommorna börjar blomma och träden blir gröna.
Livet känns helt plötsligt lite bättre:)
Nu är det vår!
Blommorna blommar
Massa blommor!
Letar fortfarande jobb men det finns inte mycket. Hade en intervju förra veckan i en industri men tror inte det blir nåt av det. Kanske lika bra det, har ingen större lust att jobba med det:)
Träffade damen som äger fruktståndet över vägen och hon sa att jag absolut kan jobba där i sommar men de öppnar inte förrän i juli..

Nu i helgen var tivolit i Nelson så i fredagskväll efter rostbiffbuffen gick vi dit med våra kompisar en sväng.

Tivolit by night
Baily kastar pil
Köpte bara sockervadd, yum yum!

På lördagen gick jag dit med Ellen och hennes jobbarkompis men vi var för snåla för att åka nånting:)

Tivolit
Jag och Ellen
Jag och Ellens kompis som jag inte minns namnet på
I söndags åkte jag, K, Nygaard och Jeff upp i bergen med Nygaards 4wd.
En toppendag att åka utan tak!
Vi hitta massa lera som vi åkte runt i och uppe på toppen hittade vi snö att slira runt i.
Träffade även på lite annat folk som också var ute så vi joinade dom en stund.

Nygaards 4wd
Snöööööö!
Beer break
Nu har vi hittat en motor till min samurai så Randy ska hämta upp den när han är i Vancouver så förhoppningsvis kan jag ta min egna 4wd upp för berget nästa gång!!:)

Här är en bild på Nelson när man kunde se norrsken! Inte min bild för jag sov nog som en stock tyvärr men grymt fin bild tycker jag.

Norrsken i Nelson!
Det var allt. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar