torsdag 1 januari 2015

Jul och nyår!

God jul och gott nytt år!

2014 har blivit 2015!

2014 var ett bra år som började med jobb på Whitewater ski resort, försökte åka skidor och njöt av den fina omgivningen där uppe:) 


Efter säsongen i april åkte jag hem till Sverige för att umgås med familj och vänner och träffa nyaste tillskottet Bosse!


Sommaren i Nelson var lika fin som förväntat, sol och bad och äventyr i bergen:)


Sen bokade jag min resa hem i väntan på uppehållstillståndet. 
Eller hem och hem. Två månader på IKEA för att tjäna lite cash.

Men först hann jag med att bli fadder på Bosses dop!


Jul hemma i Skonberga med familjen och nyaste tillskotten Fröding och Bellman.
Bosses första jul och självklart fick han mest paket av alla:)


Fick många bra paket;


Glad och nöjd! 
Fick även en för tidig födelsedagspresent! 


En ny kånken! Behövdes efter att jag släpat runt min gamla över hela världen:)
Nu har jag en ny som är redo för nya äventyr:)

Efter jul var vi på en myskväll hos Anna i Normlösa! Hela gänget var samlat och det händer ju inte så ofta! Riktigt kul!
Fick även träffa Victor och lilla Joen för första gången. Det var på tiden!
Spelade julklappsspelet. Fick mitt afrikanska kaffe tillslut så jag blev glad och nöjd:) vann också en namnlapp till resväskan plus två ljusstakar. 

 

Nyår skålade vi in i Normlösa med en Magnum champange som Jenny fått sponsrat!
Tre rätters och en mycket trevlig kväll!


Nu börjar 2015 och jag hoppas det kommer bli ännu bättre.
Börjar ju med Australien från 11.1 för min del! 
Träffa min älskling igen och den 24.3 åker vi tillbaka till Kanada för att starta mitt nya liv som nästan kanadensare:)

Nu håller vi tu
mmarna att Sverige och Kanada tar sig till final i JVM! Heja heja:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar