onsdag 28 januari 2015

Födelsedag

I dag är det min 21 födelsedag! eller är det 25? eller vad är det nu igen? Hur som helst för gammal för att minnas:)

Satt och tänkte på att de senaste 5 åren har jag varit i olika länder på min födelsedag.
2011 var jag i Norge, 2012 i Nya Zeeland (och hoppade bungy!), 2013 i Sverige och på Island, 2014 i Kanada och nu 2015 i Australien. Undra var 2016 blir:)

Hur som helst så har inte födelsedagen varit något speciellt.
Vädret de senaste dagarna har inte varit så fint, det har regnat en del och då finns det inte lika mycket kul att hitta på.


Av mamma och papsen fick jag ju en fjällräven kåken ryggsäck innan jag åkte. Älskar den! Min förra blev ju så utsliten efter att ha följt mig överallt och det finns nog risk att den här också blir det!

Av systeryster och ℅ fick jag ett Thomas Sabo armband så nån dag här ska jag ge mig ut på jakt efter en berlock att ha på den.. ska försöka köpa en i varje land jag åker till hade jag tänkt:)

Så kom grannarna över för att sjunga och ge mig presenter:) De är så söta, Molly är 10år, India 8år och Sophie 5år. De hade gjort varsitt kort och köpt mig en mjukis australiensisk koala björn och en liten "pet-rock" som är en liten sten med ögon och ben. Jätte söt. De hade alla varsin när vi var där på middag och jag sa att jag tyckte den var söt så då hade de köpt en till mig:)



Grabbarna hade köpt en jättefin kaka åt mig som var smaskig och som tur var hjälpte tjejerna oss att äta upp den:)

En annan dag ska vi till zoo:t i Sydney så det ska bli min födelsedagspresent. Vi måste bara vänta på att Randys flickvän kommer på måndag för hon vill också dit.

Så i det stora hela en helt okay födelsedag.
Inte några bilder för internatet suger så det funkar inte (Nu funka det lite:)


Over and out. hej.

Possum äter ett äpple när vi var hos grannarna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar