onsdag 9 oktober 2013

Fin höstdag!

Mycket upp och ner just nu.
Jobbar massa så jag känner mig utarbetad och trött.
Har ingen ork att göra någonting efter jobb och har bara nån dag då och då ledig.
Samtidigt har jag kännt mig lite ensam sista tiden. Saknar mina vänner.
Ost, kex och vin kvällar, film, pizza, mys. Fikor. Saknar att fika och snacka skit.
Saknar mina fina vänner. Saknar Schweigaards gate.
Från att ha bott med mina bästa vänner i flera år till att aldrig ses. Det suger.
Sakna sakna sakna.
Varför kan man inte få allt på samma ställe? Antingen det ena eller andra. Varför är det alltid så?

Hotellet tidigt en morgon
Utsikt från hotellet 

Idag har varit en jättefin höstdag! T-shirt väder!
Jag fick gå från jobbet vid två redan så jag fick några timmar ute i solen.
Efter att ha förnyat min försäkring på bilen (hej då paycheck) gav jag mig ut på en liten fotorunda i stan.
Började med att köpa en kaffe to go och vandrade backe upp och backe ner.. (Nelson har måååånga backar ska ni veta!)










Träden är gröna, gula och röda nu! Så fina!
Åkte upp till utsiktsplatsen och njöt av utsikten!


Hoppas det är så här fint väder när Jenny kommer så vi kan var ute och göra saker! Längar så jag spricker!!
Bara en vecka och lite till! Owoooohoooooa!

3 kommentarer:

  1. Kommer snart! då blir det vin, kex, ost (inte så stark), pizza, fika och massa mys! Så fint med alla löven. Hoppas de håller sig!

    SvaraRadera
  2. Jag vet precis hur du känner...
    Saknar alla mina älskade vänner så otroligt mycket <3 Såhär kan vi inte ha det förjämnan... Vi måste enas om en plats där alla vi kan bo nära varandra ;)
    Så glad för eran skull att Jenny kommer snart på besök! Vi kanske kan få till en skype-date när hon är där ;)
    Puss på dig goding
    /Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa! Det är en awesome idé!! Skype alla tre! Åhh : )

      Radera