torsdag 13 juni 2013

Calgary!!

I morgon tiiiidigt åker vi mot Calgary!
Möhippan/Svensexan blir av som planerat så nu väntar några dagar i Calgary!
Mitt första äventyr till en annan province, Alberta!

Hittade en fin bild över Calgary på Google
Vi åker från Nelson ungefär 6 på morgonen och räknar vara framme nångång runt 2-tiden.
Sen har vi två hela dagar innan vi åker hemåt på måndag.
Jag skulle jätte gärna vilja åka till Banff och Jasper när vi ändå är så nära men jag gissar att grabbarna är mer för att gå ut och dricka så jag antar att vi får ta det någon annan gång.. När vi köpt en van kanske..
Den som lever får se :)
Hur som helst har vi inte direkt några planer. Vet att vi ska spela paintball och käka kvällsmat tillsammans och det är ungefär allt jag vet :)
Jag vill shoppa lite också men jag har inga större förhoppningar på att få det gjort :)

Har gjort min andra vecka på hotellet nu och är nu färdigtränad så nu städar jag ensam.
Sliter lite med motivationen då jobbet sliter väldigt mycket på kroppen.
Jag har blåmärken överallt, mina fingrar trillar sönder och ryggen/nacken tar rätt mycket stryk.
Men men jag ska överleva sommaren iaf sen får vi se vad vi hittar på!

Hörs efter helgen! Hej sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar