torsdag 25 november 2021

Fullt upp!

Inga mer sommarmarknader så vi tänkte att det skulle vara en lugn och skön månad.. men där hade vi fel.
Slutet av oktober och början av november började lugnt och skönt.
Vi hade några fina dagar och Kyle köpte en fiskekajak så vi var ute och njöt av det fina vädret:)


Eftersom Kyle kan fiske läääänge så bestämde jag och Nikita oss för att åka på äventyr.
Vi åkte upp till Whitewater för att hitta snö.
Snö hittade vi:) 




Perfekt. Sol och snö.
Sen åkte vi tillbaka och hämtade upp Kyle.
Han hade fångat några fiskar. Middagen klar.

Var Halloween så vi gjorde pumpor men hade annars en lugn och skön hemmakväll:)


Nästa dag var ännu en fin dag så då åkte vi ut till Queens bay och fiskade.


Så skönt med solsken!
Snart kommer vintern så man får passa på att njuta när man kan:)

Sen så började galenskapen!
Julmarknad! Fredag-lördag och söndag. Fullt upp.




Vi sålde så mycket att Baily och jag var hemma och jobbade nästan dygnet runt med att göra mer!
Kul men tröttsamt!

Så efter den helgen har vi mest jobbat i garaget för att ladda upp inför kommande marknader!

Promenader med Nikita eller jobb. 
Allt jag har haft tid med.

Första snön kom i november. 
Nikita gillar snön. 
Jag har inget emot snö det är rätt så mysigt:)



Efter massa jobb så tog jag äntligen nästan en hel dag ledigt!
Då åkte jag, Kristy och hundarna till strawberry pass för en promenad.
Gillar det där. Snö, stora träd och små stugor man kan gå in och värma upp sig i.


Trött liten noodle påväg hem:)

Nu har den sista november julmarknaden varit och vi sålde nästan slut så nu får vi fylla upp igen.

Ingen lugn och ro här inte men det blir nog en bra payday:)
De kommande marknaderna är lite mindre så vi kommer nog inte sälja lika mycket.
Jag hann med att gå en sväng och kika på marknaden.
Köpte en liten hamburgare maccaron. Yum yum.

I morgon är det första advent så jag tänkte att jag skulle julpynta litegrann om jag har tid:)

1 kommentar:

  1. Så kul att det säljer så bra! :) Mvh 👩‍🦰🇸🇪🏠🇧🇻💧💩🐈🐈❤🧔🇨🇵

    SvaraRadera