söndag 26 februari 2017

Blä

Blä blä blääää
Det är hur det känns just nu.. 
Snö blä jobba blä allt bläää!!

Efter att ha kommit hem från Mexiko har det varit så.. Inget att se fram emot.
Kallt och snö. Enough!! Jag vill ha sommar och sol nu!! 

Känns som jag bara jobbar och det är inget kul alls. 
Rätt less på det.
Vi har anställt massa nya i djuraffären och det är inga folk jag har något gemensamt med så det känns trist.
Min maneger ska till England snart och jag har massa jag måste göra på jobbet när hon är borta såsom göra ordrarna för vad vi ska beställa in till affären och massa annat och det stressar mig lite.
Längtar tills Mars är slut och den har inte ens börjat än!!

Längtar till sommaren då ska vi (Veronika & Sean) göra masa kul hiker och så ska vi på utflykt! 
Vi ska åka till Jasper national park och runt! 
Kanske mer hiker runt Banff! 
Kanada fyller 150 år så det är gratis i alla parker så vi ska passa på plus att det är Veronika och Seans sista sommar innan de flyttar tillbaka till Europa.

Nån som vill komma och hälsa på i sommar??:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar