onsdag 27 april 2016

Jag kommer hemåt!!

Om 14 dagar för att vara exakt!
Flyger in direkt till Linköping vilket jag aldrig gjort förut. 
Skönt att komma direkt hem:)
Stannar hemma i 3 veckor.
Har inga direkta planer förutom att umgås med min lilla Bosse och nytillskottet som förhoppningvis hittar ut lagom tills jag kommer hem:)
Hoppas jag får till det att träffa några kära vänner som jag inte sett på en evighet!:)

Här njuter jag av sommaren (bäst att passa på innan jag kommer hem till kyliga Sverige!)
Det här blir min fjärde sommar här i Nelson och det förvånar mig fortfarande hur varmt det är här!
Just nu har vi runt 25 och sol! Love it!

Ena dagen var vi på stranden, sol, bad och kall dryck! Life is good:)
Nästa dag tog våra kompisar med oss ut med snöskotrarna.
Vi åkte upp till en liten stuga där det fanns en eldstad och en bbq så vi värmde upp oss och grillade!
Sen åker vi upp till toppen av berget där några av våra kompisar byggde ett hopp och åkte skidor.
Fortfarande massa snö uppe i bergen!

Knas att ena dagen ligga på stranden och stekas och andra dagen vara uppe i bergen och snö! Best of both worlds!

Randys kompis skjutsade mig till Castlegar i sin helikopter.
Han brukar landa den i vår trädgård i bland så som tack fick jag åka med!
Så häftigt! Allt ser så annorlunda ut från ovan!
Har varit hundvakt åt bästaste Nikita.
En dag satt hon bara och kollade på busken..
Sötaste lilla Nikita!

2 kommentarer:

  1. Hoppas jag får se dig också :) Jenny

    SvaraRadera
  2. Vi längtar ❤️❤️❤️ Kramar från mamma och pappa

    SvaraRadera