fredag 13 mars 2020

Jävla Coronavirus

Det kan man verklig säga! 
Jävla Coronavirus!!  
Kanske måste avboka min resa till Sverige, slutspelet är uppskjutet för Nelson Leafs eftersom här har de förbjudit folksamlingar över 250 personer.. och vi som var så bra:( Leder division finalen med 2-0 i matcher i bäst av fem och innan slog vi ut Spokane i 4 raka.
Förhoppningsvis så kan vi avsluta slutspelet och att det inte blir total inställt men det är ju inte så troligt. 
Inget NHL heller.
Inget kul alltså.
Men kanske bra det innan smittan blir för stor här, än sålänge har Kanada klarat sig rätt så bra.

Men det suger om jag inte kan åka hem speciellt eftersom alla tjejerna också kommer hem och vi som skulle på spa:( 
Har inte sett allihopa sen julen 2014 så det var ju dags nu:(
Chansen är ju inte så stor att de kommer vara hemma nästa gång jag kommer hem:(
Hade ju sett fram emot att se ungarna och har ju redan börjar köpa paket.. får väl skicka hem dom istället:(
Och jag som skulle gå och se flames vs oilers.
Och skulle ju till Prag och hälsa på Veronika och Sean men det blir ju inte av iaf för tjecken släpper ju inte ens in eller ut folk:(
Jävla Coronavirus förstör allt.

Annars har vi det rätt så bra här i Nelson.
Ingen Coronasmitta i närheten av oss vad jag vet.

Får se om jag kan avboka flyg och sånt om det kommer till det..
Och om jag kan få jobba något nu när jag har tagit ledigt:(

Som sagt så händer inte så mycket här nu.
Hänger mest med kyle och kiter.
Kiter ska vara med i en barnbok som heter ”what night brings” 
Den handlar om en hund som heter Butter som drömmer drömmar om sig och sina hundkompisar.

Nikita ska vara på en sida med en grävmaskin och en gigantisk pizza!!

❤️❤️❤️

Vädret fortsätter att vara vår ena dagen och sen vinter nästa och tillbaka till vår..
Jag är redo för hikingsäsongen ska börja!

Karoline bakade semlormuffins!! 
Godaste jag ätit! Så gott!!


Semla och min fina FIKA mugg.
Lite av Sverige här. Jag som sett fram emot svensk mat och framförallt svenskt godis:(

Tur iaf att jag har kiter ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar