söndag 30 november 2014

Julebord

I går hade vi julbord på jobbet.
Jag jobbade till halv tio men ville ändå gå en sväng eftersom jag mest jobbar på vareutleveringen så ser jag inte folket på varuhuset speciellt ofta!
Och så var det ju gratis mat och det kan man ju inte säga nej till!
Träffade massa av mina gamla vänner; Madelen, Tayfun, Abdi, Moa, Marianne, Elisabeth, Tahir. 
Många som nu jobbar på andra delar än kundservice sim jag inte sett än så det var kul.
Rita var ju där också så vi åkte hem ihop. Skönt.
Helt okay fest. Drack bara två öl så jag mår bra idag! Yay!
Nu börjar 6 dagars veckorna med söndagsöppet. $$$
3 veckor kvar!

Har skickat in det sista för att de ska utföra mitt uppehållstillstånd så jag hoppas jag får mitt brev innan jul!
Vore ju världens bästa julklapp!

Glad första advent! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar