torsdag 13 november 2014

Jobbar & sliter

Yes, tre veckor har jag varit här nu.
Bara jobbar, sliter och försöker spara så mycket pengar som möjligt.

Men jag har hunnit träffa Emil som jag lärde känna Kyle igenom. 
Han bjöd mig på middag en kväll så satt vi bara och prata gamla minnen. 
Kul. Fick mig att vilka åka tillbaka till Australien nuuuuu!!

En annan kväll bjöd Stina mig på super smarrig Thai red curry middag! 
Kul att umgås lite med Stina nu när vi bor i samma stad:) 
Men svårt att få schemana att funka.

Har även hunnit med ett 30-års kalas hos Thomas som är min "chef" på jobbet. Thomas känner jag sen förr och han är pojkvän till Ritas (som jag bor med) syster Laila som jag känner från IKEA också.
Så jag och rita var där en stund.

Fem veckor kvar! Hoppas det går snabbt.
Saknar Kyle och Nelson. Svårt att få till Skype eftersom tidsskillnaden gör det svårt. När jag går upp sover han. När han vaknar är jag på jobb, när jag kommer hem är han på jobb. Söndag är vår Skype date dag! längtar tills söndag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar