fredag 18 januari 2019

Whoop whoop 2019

Redan sjutton dagar in på 2019 sjutton vad fort det gått!!

Nyårsafton så hade vi några vänner över för att fira in det nya året.
Vi spelade spel, beerpong och hade kul:)
En bra nyårsafton med bra vänner!

Annars har det inte hänt så mycket annat.

Jag är ju ledig onsdagar och då går ofta Kristy och jag på långpromenad med hundarna.
Min favoritdag i veckan tror jag. 


En av onsdagarna tog jag, Kristy och Alex färjan över till Crawford Bay för en väldigt snöig promenad. 
Hundarna tyckte det var hur kul som helst:)
Riktigt bra dag.







Annars har jag ledigt de flesta helgerna också och då är det family day, Kyle, Maria och Nikita. 



Mest vår fur baby Nikita. 
Hon är #1 i vårt hushåll:)
Hon är rätt så roligt vi brukar gömma oss när vi är ute på promenad och hon kommer alltid tillbaka springande och letar efter oss... och när Kyle låssas att han slår mig med vad det nu än är så skyddar Nikita mig och tar mössan eller vanten och vägrar ge tillbaka den 😂
Bästaste hunden i hela världen! 



Förra helgen var jag, Kristy, Baily och Megan på Beer och paint night på ett av bryggerierna här i stan.
Alla pengar gick till Nelson SPCA så jag tänkte att det kunde vara en kul grej.
Så man får allting för att göra en målning så har en lärare som visar exakt hur man gör så följer man bara anvisningarna och målar sin egen.
Vi målade en räv i skogen. 
Jag kan inte måla alls men den blev helt okay skulle jag säga även om det finns en hel del jag skulle ändra på om jag gjorde den igen.
Men vi hade en kul tjejkväll:)Det var nog allt för nu.



Kolla in mina söta foton från min Furbo dog camera.
Jag spionerar på Nikita när jag är på jobbet och ibland pratar jag med henne och skickar godis ❤️ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar