onsdag 25 maj 2016

Hemhemma

Nästan varit hemma i två veckor nu! 
Det går så fort!
Har hunnit med att träffa familjen.
Lilla Bosse och minstingen Ida. 
Kollade Eurovision med Stina och Frida och vi hann även med en fika innan Stina var tvungen att åka tillbaka till Oslo.
Kul att ses händer ju inte så ofta nu för tiden:)

Efter tre långa år fick jag äntligen träffa min fina Julia och Rafael!
Sjukt att sist jag såg henne var när vi kom hem från våran resa! Och Rafael såg jag senast i Thailand!
Känns som en evighet sen! Och det var det ju..
Jag, mamma och pappa åkte en sväng till bäckebo och hälsade på familjen.
Vi hade massa kul att ta igen!
Hoppas de kan jobba tjäna massa pengar och komma och hälsa på mig o Kanada!;)

Hunnit med en hel del shopping såklart!
En av sakerna jag saknar mest med att bo i Nelson:) Finns ju inte så många affärer direkt:)

1 kommentar:

  1. Ville bara säga att du har ett sånt fint leende! Det smittar! :-)

    SvaraRadera