måndag 29 februari 2016

En månad kvar

Bara en månad kvar av säsongen.
Hur snabbt gick inte den??

Vad har jag gjort sen senast?
Mest jobb, inte haft mycket energi till annat.

Vår kompis James fyllde 25 år så vi samlades alla kompisar hos han och drack lite och så. 
Spelade Bingo på Mikes och jag vann!!
En ölmugg, två biljetter till en show på Spirit bar, en hyrfilm och ett klistermärke.
Ingen vidare vinst men jag vann ju iaf :)
Ellen är tillbaka! För en månad sen åker hon hem men kommer tillbaka till sommaren:)
Vi tog en fika och gick en sväng på stan, köpte dom här fina ljuslyktorna från butiken där jag jobbar.
Är så fint vårväder nere i stan så jag, Johanna och Nikita hikeade upp Pulpit.
Så nu är årets första hike avklarad. Förhoppningsvis blir det fler i sommar:) 
Ingen snö i stan men fortfarande massa snö uppe i backen. 
Men det är alltså bara en månad kvar. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar