fredag 18 december 2015

Ser ut som vi får en vit jul:)

Här har vi en bra vinter med massa snö så det ser ut som vi får en vit jul!! :)

Skidbacken har nu öppnat och det är full rulle. Jag jobbar ute måndag och onsdag och uppe i cafeterian tisdag och torsdag.
Helt okay.
På vägen upp till skidbacken
Uppe vid lodgen
Har fått några nya kompisar så det är kul. 
Igår bjöd jag och Kyle över min slovakiska vän Veronika och hennes engelska pojkvän Sean på en jacuzzi hos Randy eftersom han är på Vancouver Island. Det var trevligt:)

Nu jobbar jag fram till jul men är faktiskt ledig på Kanadas julafton plus lördag och söndag! Tror dock inte vi ska fira på nåt speciellt sätt..:)

Våran lilla juklappshög:)
I tisdag bjöd Lissa som äger Maison oss på middag ute på restaurang! Vi åt god mat plus dessert, drack massa vin och så fick vi julklapp!
Sockan med klapparna
En socka (som hon stickat själv!) med massa smått och gott i. En jättefin vattenflaska som håller värmen i 12 timmar och kallt i 24! Precis vad jag behöver uppe i bergen:) så fick vi fingerlösa vantar i 100% ull, ett supersmarrigt vanilj läppsyl, ett litet hjärta, choklad och en trisslott utan vinst.
Massa fint så det var snällt av henne:)

Fick även en tidig julklapp av Kyle! Tappade min ifån så skärmen blev helt svart och funkade inte alls men älskling hade redan köpt en ny begagnad åt mig så han gav mig min julklapp lite tidigare!
En iphone 5 fick jag så jag blev jätte glad och nöjd:)

Världens bästaste! 
Leker i snööööön! 
Nikita gillar snön, speciellt när vi gräver ner hennes boll:) 

Snart får jag öppna resten av paketen! Mamma och pappa skickade en stor box med klappar och godis så jag har några att öppna iaf! Tack så mycket! 
God jul!:)

1 kommentar:

  1. Härligt med snö! Vi räknar med en grön jul. Här är 10 gr varmt idag.
    Hoppas att ni får en god jul och att ni gillar julklapparna som vi har skickat! Skönt att du får några lediga dagar över jul. Då får ni njuta av god mat och vila! Kram och puss från mamma och pappa! Love you❤️❤️❤️

    SvaraRadera